Direktlänk till inlägg 5 oktober 2014

Lergök å Lugg eller inte!!!

Av Jonas Boring - 5 oktober 2014 19:54

Hej hallå bloggen!


Gårdagen innehöll först cykling å utforskandet av grottor för att sedan bli god mat å dryck till detta. 

När jag stod där i grottan blev jag sugen på att spela lergök med händerna, dock kom jag snabbt på att jag inte kan(har försökt lära mig sen jag var 7 typ).  Just där å då bestämmde jag mig att istället köpa mig en lergök som jag alltid kommer bära med mig, då kommer funderingarna vilken lergök skulle passa mig bäst? Någon av de på bilderna kanske? Dock läste jag mig till att de bästa å mest personliga lergökarna görs  av en farbror som ingen vet var i världen han bor , å självklart vill man ha det bästa inom lergök, så funderar på å ta tjänstledigt ett år å börja ge mig ut i världen  för å leta efter denna farbror. Kanske kan jag leta efter farbrorn i samband med att jag åker runt å målar mina murmeldjur, får fråga min agent vad hon tror om dessa planer?

När jag stod där i grottan kom även funderingar på om jag skall klippa mig å då är dillemat vilken frisyr jag skall ha, lugg eller inte , kort uppklippt eller långt å klassiskt, mörkt eller blont, fiskbensfläta eller vanlig fläta, permanentat eller rakt ? sen vilket schampo å balsam skall jag ha? Ja du valet är inte lätt när det gäller dessa saker. 


Idag var jag även nära å ramla med cykeln mitt i stan,  men en äldre dams rullator rädda mig så jag landa på fötter, det gick bra med damen med men rullatorn fick sig en repa . Lärdom av detta är att cykla utan å hålla i styret, skriva på telefonen å vända sig om å titta åt andra hållet är något som var mig övermäcktigt så det är något som ligger i planerna att träna på så en kan utföra detta utan några missöden. 


Ja du bloggen ikväll hade jag kunnat skriva hur mycket som helst men får skriva mer imorgon för nu är jag hungrig så får gå å göra mig lite kvällsmat, kanske stuvad get serverad i en äkta PVC plasttallrik skulle vara något till kvällsmat, ja det får det nog bli:)


Ha det bäst alla kära läsare å ha det Bäst/ Paradishotel Jonas

         

 
 
Ingen bild

Paradise Hotel Elin

5 oktober 2014 21:36

Pvc fan va du retar mig jonas! Haha. Klipp pottfrilla och färga de rosa ;).

Jonas Boring

5 oktober 2014 23:35

Jag lovar att pvc plasten är över , å pottfrilla å den rosa färgen tror jag bli stenhårt på :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Boring - 7 december 2014 09:35

Så jakten på mina grejor skulle fortsätta men frågan var vart jakten skulle på grejorna skulle fortsätta, jag kom då på att jag borde slå flera flugor i en smäll. Mina kryddor hemma i skafferiet började ta slut och då föll lotten på indien. Sagt och ...

Av Jonas Boring - 4 december 2014 20:52

Så nu fortsätter äventyret : När jag vakna där på morgonen i min iglo jag grävt å skulle få på mig mina kläder märker jag att de längre inte fanns där, så det var bara å fortsätta min jakt på kallingarna å tomtemasken. Så när jag skulle jag åka vidar...

Av Jonas Boring - 2 december 2014 22:45

Så nu var det andra december och jag hade under natten funderat på hur jag skulle börja leta efter mina försvunna atteraljer och förrövaren som gjort detta! Jag tittade på en jordglob och bestämmde mig för att börja leta uppifrån och leta mig nedåt...

Av Jonas Boring - 1 december 2014 21:37

Förste december!   Idag är första dagen i december , då brukar nämligen jag åka upp på berget för att gå ner i det enorma bergrum där jag har alla de atteraljer jag behöver för att bli den man jag brukar att bli under december. Jag är nämnligen d...

Av Jonas Boring - 13 november 2014 10:33

Hej Hallå Bloggen!   Det jag i detta inlägg skall berätta kan vara svårt att tro på å förstå för det(hon) är för bra för att vara sann.   Det hela började med att jag skulle följa den fantastiska kvinna jag hjälp i tidigare inlägg. Jag skulle...

Ovido - Quiz & Flashcards